torstai 23. tammikuuta 2014

Piparibattle 2013

Osallistuinpa tuossa viimevuoden puolella Dr. Oetkerin piparibattleen tällä ihanaisella piparimökillä:

Kisassa oli siis 4 osiota; 3D piparit, Proleipurit ja bloggarit, 2D piparit ja yritin parhaani.
Katselinpa siinä, ettei taidot todellakaan riitä bloggareiden tasolle... Sitten muistin tän pari vuotta sitten kyhätyn mökkeröisen. Tällähän sitten osallistuin yritin parhaani -osioon.

Iso yllätys oli kun sähköpostiin olikin joulun alla tullut viesti, että finaalipaikkaan on valittu 4 osallistujaa jokaisesta osiosta ja mä olin yksi niistä onnellisista. Voittoa tietenkin toivoen pyysin kaikkia äänestelemään. Noh... Ei tullut kitchen aidia joka pääpalkintona oli, vaan sen riemun sai kokea joku palaneita hattivatteja tehnyt! Mun on paljon hienompi :(
Mutta ilokseni kisassa oli ollut joku todella ihana järjestäjä, joka oli keksinyt että kaikki finalistit palkitaan. Ja vielä tuomariston erityismaininnan saaneetkin saavat palkinnon. Itse taisin sitten loppujen lopuksi sijoittua kolmanneksi. Finalistien palkintoina oli leivontakirjoja ja Dr. Oetkerin tuotepaketteja. Onneks mä kuitenkin sijoitun niin iloisesti, että mulle napsahti se tuotepaketti. JES!!Mä oon aina toivonu, että voittaisin jostakin jonkin tuotepaketin.
Eilen sitten tipahti postiluukusta postin saapumisilmoitus ja hetihän se oli sieltä haettava.

Tälläistä kaikkea:

 Lista:
-Cupcake daisies (Syötäviä kukkakoristeita kuppikakkuihin eli muffinseihin)
-Cupcake chocolate stars (Syötäviä tähtikoristeita muffinseihin)
-Neljän erilaisen nonparellin lajitelma
-Pyöreitä nonparelleja
-Aitoa vaniljasokeria
-Leivinjauhetta
-Muffinsivuokia
-Tähtikuvioisia nonparelleja
-Vitalis crunchy plus suklaamysliä
-Sitruuna-aromia
-Punaista nestemäistä elintarvikeväriä
-Cupcake topping (muffinsien kuorrutejauhetta)
-2 Reseptivihkoa
-Reseptilippu (Sama resepti löytyi toisesta vihkosesta)

Eihän tähän voi olla kuin tyytyväinen!
Näitä voisi saada vaikka kuinka usein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti